Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, για να έλθουν οι μαθητές σε επαφή με τα αρχαία θέατρα της Ελλάδας. Αφού παρατηρήσουν τη φωτογραφία και συζητήσουν για όσα συμπεραίνουν από αυτήν, οι μαθητές αναζητούν στο διαδίκτυο παλαιότερες και νεότερες εικόνες/φωτογραφίες από αρχαία θέατρα του ελληνικού χώρου. Αφού συγκεντρωθεί επαρκές υλικό, οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες αναλαμβάνουν να συγκρίνουν ένα από τα αρχαία θέατρα που εντόπισαν με το αρχαίο θέατρο της Μήλου και δημιουργούν μια παρουσίαση. Στη συνέχεια, παρουσιάζουν όλες οι ομάδες την εργασία τους στην ολομέλεια της τάξης και γίνεται συζήτηση με βάση τα στοιχεία που ανέδειξαν οι μαθητές.