Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν την αρχαία πόλη και τα βασικά χαρακτηριστικά του πολιτισμού της, να αντιληφθούν τις «συνέχειες» και συγκλίσεις, αλλά και τις μεγάλες αλλαγές και τις αποκλίσεις που παρατηρούνται στην ιστορική εξέλιξη των ανθρώπινων κοινωνιών, ιδιαίτερα σε εκτεταμένες χρονικά περιόδους, να εξοικειωθούν με ιστορικές έννοιες και τη στοιχειώδη ιστοριογραφική ορολογία και να αντιληφθούν την ιστορική σημασία των διαφόρων μνημείων, παλαιότερων και νεότερων, αλλά και των ποικίλων άλλων ιστορικών πηγών (εγγράφων, καλλιτεχνικών έργων, παλαίτυπων κ.λπ.) ώστε να επιδεικνύουν σεβασμό στη διάσωσή τους. Οι μαθητές εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά μπορούν να διερευνήσουν αρχαιολογικά ευρήματα της ευρύτερης περιοχής και να τα παρουσιάσουν στην τάξη τους.