Το μαθησιακό αντικείμενο παρέχει στον εκπαιδευτικό οπτικό υλικό για: α) να παρουσιάσει έργα εκκλησιαστικής τέχνης, β) να φέρει τους μαθητές σε επαφή με την βυζαντινή εικονογραφία και να επισημάνουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, γ) να τους ασκήσει στην ανάγνωση των εικόνων, να αναζητήσουν και να εντοπίσουν πρόσωπα και γεγονότα στις τοιχογραφίες και δ) να το αξιοποιήσει προκειμένου οι μαθητές να εκθέσουν (προφορικά ή γραπτά) τα συναισθήματά τους παρατηρώντας τη συγκεκριμένη εικόνα. Τέλος, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως αφόρμηση για την εκπόνηση σχεδίου εργασίας με τον τίτλο: «Τα μέρη του ναού και η εικονογράφησή τους».
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει την εικόνα για να γνωρίσουν οι μαθητές ένα ακόμα αντιπροσωπευτικό δημιούργημα της βυζαντινής τέχνης και να εκτιμήσουν τη σημασία αυτής της τέχνης στον ελληνικό και παγκόσμιο πολιτισμό. Θα μπορούσε ακόμα με αφορμή αυτήν την εικόνα οι μαθητές να σχολιάσουν τη φράση του Στήβεν Ράνσιμαν: "Το Βυζάντιο, με τα έργα τέχνης του, άφησε στον κόσμο τη μεγαλοπρεπέστερη και διαρκέστερη κληρονομιά του".