Η αξιοποίηση των παραπάνω επισημάνσεων στο έργο της Ε.Μιχαλακοπούλου θα μπορούσε να συμβάλλει στην επιλογή και ένταξη της συγκεκριμένης εικόνας ως συστατικό στοιχείο μιας αφίσας, την οποία θα κληθούν οι μαθητές/τριες της τάξης να δημιουργήσουν με αφορμή τη διοργάνωση μιας καλλιτεχνικής εκδήλωσης. Έτσι το συγκεκριμένο ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή αλλά και μέσο της εξάσκησης των μαθητών/τριών στη δημιουργία πολυτροπικών κειμένων.
Αφού εξοικειωθούν με τον εντοπισμό των βασικών χαρακτηριστικών του κειμενικού είδους της αφίσας, η ομαδική δημιουργία θα προκύψει μέσα από τον αυθόρμητο διάλογο μεταξύ των μελών της κάθε ομάδας, που θα παρακινηθούν να συμμετάσχουν σε μια κατάσταση επίλυσης προβλήματος σχετικά με τον καταλληλότερο τρόπο ενημέρωσης του κοινού. Με τον τρόπο αυτό θα δοθεί ευκαιρία εξοικείωσης των μαθητών/τριών γύρω από τις περιστάσεις χρήσης και τον κοινωνικό ρόλο της αφίσας, τα περιεχόμενά της (αναφορά στο γεγονός, στον τόπο και το χρόνο της διοργάνωσης, στους συμμετέχοντες...) αλλά και τα γλωσσικά της χαρακτηριστικά (επιλεγμένη τοποθέτηση της εικόνας στο χώρο, κεφαλαιογράμματη, και μικρογράμματη γραφή, έντονοι χαρακτήρες και επιλογή διαφορετικών χρωμάτων).