Η αίσθηση της εικόνας ονείρου, στην οποία παραπέμπει το ζωγραφικό έργο της Ε. Παυλοπούλου, μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για την ένταξή του συγκεκριμένου ψηφιακού αντικειμένου στη διδασκαλία της Γλώσσας. Μέσα από την παρατήρηση και συζήτηση γύρω από το θέμα του ζωγραφικού πίνακα, οι μαθητές/τριες θα κληθούν να τον αντιμετωπίσουν ως μια εικαστική αναπαράσταση ενός ονείρου. Στη φάση αυτή οι μαθητές/τριες θα παρακινηθούν να ενεργοποιήσουν τη φαντασία τους συμμετέχοντας σε παιγνιώδεις δραστηριότητες δημιουργικής γραφής μέσα από τη συσχέτιση της εικόνας και του λόγου, καλλιεργώντας δεξιότητες προφορικής ή ακόμη και γραπτής έκφρασης.
Η περιγραφή της προσέγγισης του έργου τέχνης από κάθε μια ομάδα και η παρουσίαση των συνεργατικών αφηγηματικών κειμένων σε επίπεδο ολομέλειας θα συμβάλλει στην αποδοχή και σεβασμό της ερμηνείας ενός εικαστικού έργου ακόμη και όταν αυτή είναι διαφορετική από άτομο σε άτομο.