Η φωτογραφία του σχολείου μπορεί να αξιοποιηθεί ως εποπτικό υλικό, προκειμένου οι μαθητές να διερευνήσουν τα τεχνοτροπικά, μορφολογικά και λειτουργικά στοιχεία, τα οποία χαρακτηρίζουν την κατασκευή του σχολικού κτηρίου. Παράλληλα, στο πλαίσιο των ερευνητικών εργασιών στο Λύκειο ή των βιωματικών δράσεων στο Γυμνάσιο θα μπορούσαν να μελετήσουν τα ιστορικά σχολικά κτήρια του τόπου διαμονής τους, να τα συγκρίνουν με τα σύγχρονα και να κάνουν επιτόπια φωτογράφησή τους, ώστε να δημιουργήσουν μία συνθετική παρουσίαση.