Με αφορμή την εικόνα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, οι μαθητές μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις φύλλου εργασίας, το οποίο θα περιλαμβάνει ερωτήσεις που θα στοχεύουν στην ανάδειξη του έργου της Εθνικής Τράπεζας στην οικονομική ανασυγκρότηση της χώρας και ειδικότερα στην αποκατάσταση των προσφύγων του 1922. Επίσης, h φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής στον τομέα της Αρχιτεκτονικής, με στόχο να κατανοήσουν οι μαθητές τη χρησιμότητα του σχεδίου στον τομέα του σχεδιασμού και της κατασκευής οποιουδήποτε ανθρώπινου έργου. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές να συγκεντρώσουν φωτογραφίες και σχέδια όψεων του ίδιου ή άλλων κτηρίων της Εθνικής Τράπεζας, ώστε να συσχετίσουν το κτήριο με άλλα σχέδια του ίδιου κτηρίου ή άλλων κτηρίων. Μπορούν να παρατηρήσουν και να συγκρίνουν το σχέδιο του Μητσάκη με το τελικό σχέδιο που επιλέχθηκε για την κατασκευή του κτηρίου, να προσδιορίσουν τα κλασικά στοιχεία στην αρχιτεκτονική του και να διακρίνουν τις επιδράσεις από την τέχνη του 5ου αι.π.Χ. Η εργασία τους μπορεί να έχει τη μορφή προβολής παρουσίασης