Το 1851 ο νεαρός Γάλλος σπουδαστής της αρχιτεκτονικής Alfred-Nicolas Normand (1822-1909) επισκέπτεται την χώρα μας και παρακινούμενος από το πνεύμα του Νεοκλασικισμού και των πρώτων ξένων φωτογράφων-περιηγητών στην Ελλάδα -δηλαδή της αγάπης για τις αρχαιότητες- έχει το φακό του διαρκώς στραμμένο στα αρχαία μνημεία της πατρίδας μας. Το έργο του εκτός από καλλιτεχνικό έχει και ιστορικό ενδιαφέρον γιατί αποτελεί πηγή πληροφοριών καθώς καταγράφει με το φακό του την εικόνα των μνημείων μας την περίοδο μετά τη Τουρκική κυριαρχία. Τραβά εξαιρετικές ‘καλοτυπίες’, μία τεχνική της εποχής με σκούρο κοκκινωπό-καφέ χρώμα, που όμως υστερούσε απέναντι της δαγγεροτυπίας που τελικά επικράτησε. Ο όρος ‘καλοτυπία’ προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις ‘καλός’ και ‘τύπος’ και σημαίνει την ’καλή εκτύπωση’. Στη φωτογραφία βλέπουμε το ναό του Ερεχθείου πριν ξεκινήσουν οι εργασίες αναστήλωσής του και με πέντε μόνο Καρυάτιδες καθώς η έκτη έχει ήδη κλαπεί και μεταφερθεί από τον λόρδο Έλγιν από το 1801 στη Μ. Βρετανία.