Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φωτογραφία, ως ιστορική πηγή. και αφορμή για ανάλυση αλλά και σύγκριση με τη σημερινή εποχή, στο μάθημα της ιστορίας. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Μ.Α. ως ντοκουμέντο για το μάθημα της ιστορίας και συγκεκριμένα για το πως αποτυπώθηκε η πόλη από ερευνητές μελετητές των αρχών του 19ου αι., αλλά και για την αρχιτεκτονική ανάλυση της πόλης εκείνη την εποχή. Στο μάθημα των εικαστικών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή έμπνευσης από τους μαθητές για τη δημιουργία εικαστικού έργου.