Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην αισθητική αγωγή προκειμένου να μελετηθεί η δημιουργία του ενδύματος, ο σχεδιασμός του, το μέγεθος, ο όγκος του, το σχήμα του, η υφή του, τα υλικά από τα οποία κατασκευάζεται και η μόδα, ο καθορισμός δηλαδή του τρόπου ένδυσης σύμφωνα με την αισθητική της κάθε εποχής. Να συγκριθεί με τη σύγχρονη μόδα και να αποτυπωθούν ομοιότητες και διαφορές. Από την ενδυμασία μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για το ρόλο της γυναίκας την εποχή εκείνη και να τον συγκρίνουν οι μαθητές με το ρόλο της γυναίκας σήμερα, στο μάθημα "κοινωνικές επιστήμες".