Με το μαθησιακό αντικείμενο οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας αλλά και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έρχονται σε επαφή τόσο στο μάθημα της Ιστορίας όσο και στο μάθημα της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής με το αμφιλεγόμενο ιστορικά πρόσωπο του Κωνσταντίνου του Α’. Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας οι μαθητές αφού διδαχτούν το βίο και το έργο του, μπορούν μέσα από πηγές και αναφορές που συνδυάζονται με τη φωτογραφία του Κωνσταντίνου, να προσπαθήσουν να ανασυνθέσουν, να κρίνουν και να παρουσιάσουν το έργο του. Οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας μπορούν απλά να αναφερθούν σε γεγονότα ενώ οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας να εμβαθύνουν ακόμη περισσότερο σε αιτίες- αποτελέσματα και εναλλακτικά σενάρια αποφάσεων. Η φωτογραφία του Κωνσταντίνου μπορεί να συνοδευτεί και από άλλες φωτογραφίες του κατά τη διάρκεια του βίου του στα πλαίσια πρότζεκτ, όπου σε κάθε φάση οι μαθητές θα αναλύουν και την προσωπικότητα του βασιλιά όπως αυτή παρουσιάζεται από τον εκάστοτε καλλιτέχνη ή φωτογράφο. Στα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής οι μαθητές μπορούν να κρίνουν και να αναλύσουν το θεσμό της μοναρχίας γενικότερα και ειδικότερα στην Ελλάδα καθώς και τη συμβολή του (αρνητική ή θετική) στην πολιτική διαμόρφωση της σύγχρονης Ελλάδος. Η κριτική ιστορική σκέψη των μαθητών μπορεί να ενισχυθεί με πολλαπλά πολυτροπικά ερεθίσματα όπως εικόνες, βίντεο, ηχητικά ντοκουμέντα αλλά και προφορικές μαρτυρίες. Τέλος ειδικά αφιερώματα με θέματα τη Μικρασιατική Καταστροφή, τους Βαλκανικούς πολέμους, τον Εθνικό διχασμό και τον Ελληνοτουρκικό πόλεμο του 1897 μπορούν να περιέχουν την εικόνα του ή οποία μπορεί να συγκριθεί και με άλλα έργα (εικόνες, γλυπτά) που τον απεικονίζουν.