Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος στο Δημοτικό Σχολείο,ώστε οι μαθητές να προσδιορίσουν τις αλλαγές του φυσικού περιβάλλοντος και της ζωής των κατοίκων στα προάστια της Αθήνας και να είναι ικανοί να προσδιορίσουν τις ανθρώπινες επεμβάσεις και να τις συσχετίσουν με τις ανάγκες του ανθρώπου. Εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά μπορούν να προσδιορίσουν τις θετικές και αρνητικές συνέπειες της επέμβασης του ανθρώπου στο περιβάλλον και να εντοπίζουν περιβαλλοντικά προβλήματα, ώστε να ευαισθητοποιούνται σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. Μπορεί να δοθεί ένα φύλλο εργασίας όπου να υπάρχει ένας πίνακας στην πρώτη στήλη με τεχνικά έργα (γέφυρα, σήραγγα, έργα συγκοινωνίας – μετρό/σιδηροδρομική γραμμή-, δρόμοι, λιμάνι, δεξαμενές ύδρευσης κ.λπ..) και στη δεύτερη στήλη να σημειώσουν τα παιδιά τι υπάρχει στον τόπο τους. Στη συνέχεια οι μαθητές μπορούν να παρουσιάσουν εργασίες στις οποίες να απαριθμήσουν και να καταγράψουν τα τεχνικά έργα που έγιναν στον τόπο τους τα τελευταία χρόνια και να συζητήσουν για την αναγκαιότητά τους, απαριθμώντας ταυτόχρονα και τα προβλήματα που προκάλεσαν στο φυσικό περιβάλλον του τόπου τους οι επεμβάσεις του ανθρώπου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, ώστε οι μαθητές να γνωρίσουν κάποια έργα του του διάσημου φωτογράφου Νικόλαου Τομπάζη και να εκτιμήσουν την αξία της φωτογραφικής απεικόνισης στιγμιότυπων της καθημερινής ζωής, ώστε να ενεργοποιηθούν και οι ίδιοι ως φωτογράφοι.