Η φωτογραφία μπορεί να αποτελέσει αφορμή για την ξενάγηση των μαθητών/τριών στην περιοχή του Ερέχθειου και τη γνωριμία τους με το πολυσύνθετο αυτό μαρμάρινο κτίριο που -στην προσπάθεια των Αθηναίων να συμβιβάσουν τους δύο θεούς- ήταν αφιερωμένο τόσο στη λατρεία της θεάς Αθηνάς (ανατολικό τμήμα του ναού) όσο και του θεού Ποσειδώνα (δυτικό μέρος) και όπου φυλάσσονταν τα Ιερά Μαρτύρια, τα ίχνη της τρίαινας του Ποσειδώνα και η ελιά της Αθηνάς.
Ο σχολιασμός της επιλογής της φωτογράφου να αποτυπώσει τη συγκεκριμένη πλευρά του ναού με την εστίαση στα χαρακτηριστικά των κιόνων του (και το ρυθμό που αυτά ακολουθούν) μπορεί να φέρει σε αντιπαραβολή και την άλλη πλευρά του ναού, το πιο γνωστό μέρος του Ερέχθειου, όπου στο στεγασμένο μπαλκόνι του βρίσκονται οι περίφημες Καρυάτιδες.
Επιπλέον η επιλογή της φωτογράφου να συνδέσει τον αρχαίο κόσμο (εστίαση στους κίονες) με τον σύγχρονο (στο φόντο ξεχωρίζει μια αναπτυσσόμενη πόλη), μπορεί να αποτελέσει επίσης ένα έναυσμα για τους μαθητές/τριες ώστε να δημιουργήσουν ένα περιγραφικό κείμενο (παρουσιάζοντας όσα γνώρισαν για το συγκεκριμένο χώρο, με αξιοποίηση του περιεχομένου της φωτογραφίας όπως και από άλλων εικόνων του χώρου, ύστερα από την αναζήτηση στο διαδίκτυο) ή ένα αφηγηματικό κείμενο (όπου θα καταγράφεται η επίσκεψη στον ίδιο χώρο ενός παιδιού που ζει στην περιοχή -την εποχή πριν από το ξέσπασμα του πολέμου- και βλέποντας την πόλη του από τη θέση αυτή κάνει όνειρα για το μέλλον του)