Η χρήση του μαθησιακού αντικειμένου μπορεί να γίνει από τον εκπαιδευτικό για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, της Γλώσσας και της Αισθητικής Αγωγής. Αναφορικά με το μάθημα της Ιστορίας, με την παρουσίαση του μαθησιακού αντικειμένου στους μαθητές, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναφερθεί στη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο και να ωθήσει τους μαθητές στην πραγματοποίηση σχεδίου εργασίας με σκοπό την έρευνα και μελέτη της ακμής της πόλης των Αθηνών κατά τη διάρκεια του 5ου αιώνα. Μπορεί επίσης να μελετηθούν η θρησκεία καθώς και οι τόποι λατρείας των Αρχαίων Ελλήνων.
Σε άλλο επίπεδο μπορεί το μαθησιακό αντικείμενο να χρησιμοποιηθεί ως βάση σύγκρισης, ομοιοτήτων και διαφορών με άλλους ναούς και κτίσματα της αρχαιότητας όπως επίσης και της μελέτης των αρχιτεκτονικών ρυθμών της αρχαιότητας.