Ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να αξιοποιήσει τη συγκεκριμένη εικόνα μαζί με άλλες σχετικές που θα αναζητήσει στο διαδίκτυο, για να δημιουργήσει μια παρουσίαση για τον Μικρασιατικό πόλεμο και την οποία θα αξιοποιήσει στη διδασκαλία του. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να αναφέρει τις αντίπαλες παρατάξεις, τα αίτια και τις συνέπειες και τα σημαντικότερα γεγονότα του πολέμου. Θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρει το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, την Ανακωχή του Μούδρου, το 1919 και τη Συνθήκη των Σεβρών το 1920, τη γενοκτονία του ποντιακού ελληνισμού, τη μικρασιατική Καταστροφή το 1922 και τη συμφωνία της ανταλλαγής των πληθυσμών το 1923. Η διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος θα είχε ιδιαίτερη αξία αν τελείωνε με μια συζήτηση στην τάξη για το αν έπρεπε η Ελλάδα να εμπλακεί σε πόλεμο με τους Τούρκους, και αν ναι, κάτω από ποιους όρους και ποιοι ήταν οι πολιτικοί και στρατιωτικοί παράγοντες που συνέβαλαν στην καταστροφή.