Η συγκεκριμένη φωτογραφία μπορεί να αποτελέσει σημαντικό τεκμήριο για τη συγκριτική μελέτη των μνημείων και ιδιαίτερα του Παρθενώνα σε διαφορετικές ιστορικές στιγμές στο πλαίσιο της υλοποίησης ενός σχεδίου εργασίας από μαθητές του Γυμνασίου ή στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης για μαθητές του Δημοτικού. Οι μαθητές, ανά ομάδες, αναζητούν αναπαραστάσεις της αρχικής μορφής του Παρθενώνα, τις συγκρίνουν με φωτογραφίες ή αναπαραστάσεις του σε άλλες εποχές και κάθε ομάδα παρουσιάζει την εργασία της στις υπόλοιπες. Έτσι μπορούν να κατανοήσουν την επίδραση στα μνημεία τόσο του χρόνου όσο και του ανθρώπου. Επίσης, στο μάθημα της Ιστορίας και ιδιαίτερα κατά τη διδασκαλία της κλασικής περιόδου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η φωτογραφία ως δείγμα της αρχιτεκτονικής του 5ου αιώνα π.Χ.. Τέλος, θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο για διδασκαλία της φωτογραφίας και ιδιαίτερα του τρόπου αποτύπωσης σημαντικών μνημείων του φυσικού και του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος.