Στην προσχολική ηλικία καθώς και στην ειδική αγωγή μέσα από δραστηριότητες όπως αυτές του τραγουδιού με συνοδεία μουσικών οργάνων και χορευτικών - μιμητικών κινήσεων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κατανοήσουν χώρο, χρόνο, ρυθμό, επικοινωνία. Σε μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού μέσα από το μάθημα της Μουσικής αλλά και της γλώσσας και του θεατρικου παιχνιδιού μπορούν οι μαθητές να γνωρίσουν περισσότερα για το είδος αυτό της μουσικής, να έρθουν σε επαφή με τις πολιτιστικές αναφορές της περιόδου αυτής, να αναζητήσουν πηγές και άλλα στοιχεία σχετικά με τον κινηματογράφο, το θέατρο και τους συγγραφείς-σκηνοθέτες. Στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης μπορούν να δουν την ταινία και να συζητήσουν για τις κοινωνικές σχέσεις που περιγράφονται στη ταινία. Στις τάξεις του Γυμνασίου και στο μάθημα της Ιστορίας μπορεί να γίνει αναφορά στην ιστορική και κοινωνική πραγματικότητα της εποχής και με το απαραίτητο οπτικοακουστικό υλικό να συμμετέχουν ενεργά στην διδασκαλία. Επίσης σε εργασίες που μπορούν να ανατεθούν ανά ομάδες στο μάθημα των Εικαστικών να αντλήσουν υλικό για τον κινηματογράφο και το θέατρο με αφορμή το τραγούδι να προετοιμάσουν παράσταση ή αφιέρωμα στους δημιουργούς της ταινίας.
Σχόλια
πολύ ωραιο!