Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της μουσικής ή σε διαθεματικές διδασκαλίες, ερευνητικές εργασίες (project), βιωματικά προγράμματα και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη μουσική και την εξέλιξη της στην Ελλάδα του 20ου αιώνα και ειδικότερα μετά το ‘50. Οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο και να ακούσουν το συγκεκριμένο τραγούδι καθώς και άλλα μουσικά έργα του Μουζάκη, όπως επίσης και άλλων συνθετών της εποχής (από τη δεκαετία του ’50 και μετά). Θα μπορούσαν, επίσης, να αναζητήσουν στοιχεία για τους δημοφιλείς ρυθμούς της εποχής (βαλς, μάμπο, τσα-τσα, τανγκό κ.α, ρυθμοί που ήταν δημοφιλείς όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά διεθνώς), να τους συγκρίνουν και να βρουν πληροφορίες για την ιστορία τους.
Ως εξώφυλλο, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιεί στο μάθημα των Εικαστικών ή σε μαθήματα και σχολικά προγράμματα σχετικά με την ιστορία των γραφικών και εφαρμοσμένων τεχνών, των εντύπων και των μεθόδων αναπαραγωγής εικόνας. Οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν τη σύνθεση, τον τρόπο χρήσης των σχεδιαστικών και τυπογραφικών στοιχείων, την πρακτική επιλογή ενός χρώματος (μονοχρωμία), καθώς και τις σημειολογικές/συμβολικές αναφορές που επιλέγει να χρησιμοποιήσει ο καλλιτέχνης (τα στοιχεία που παραπέμπουν στην Παναγία σε συνδυασμό με το όνομα Μαρία, τίς σχέσεις μεγέθους των μορφών, τη συνολική ατμόσφαιρα κλπ) . Επίσης, οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν και άλλα γραφιστικά δείγματα της εποχής, καθώς και εικονογραφήσεις βιβλίων ή εξώφυλλα περιοδικών που χρησιμοποιούσαν αντίστοιχο στυλ εικονογράφησης. Στη συνέχεια,οι μαθητές θα μπορούσαν, αφού ακούσουν το τραγούδι, να σχεδιάσουν και να συνθέσουν, πρωτότυπα, νέα εξώφυλλα του τραγουδιού με βάση τους στίχους του.