Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Μουσικής ή σε διαθεματικές διδασκαλίες, ερευνητικές εργασίες (project), βιωματικά προγράμματα και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη μουσική και την εξέλιξη της στην Ελλάδα του 20ου αιώνα και ειδικότερα μετά το ‘50. Οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο και να ακούσουν μουσικά έργα του Μουζάκη, καθώς και άλλων συνθετών της εποχής (κυρίως από τη δεκαετία του ’60 και μετά). Θα μπορούσαν επίσης να αναζητήσουν δημοφιλή τραγούδια του από γνωστές ελληνικές ταινίες και να συζητήσουν για τη χρήση της μουσικής στον κινηματογράφο και ειδικότερα στον ελληνικό. Καθώς ορισμένα από αυτά τα τραγούδια επιβιώνουν και είναι γνωστά μέχρι σήμερα, θα μπορούσε να γίνει μια συζήτηση για τους τρόπους διάδοσης (για παράδειγμα, η συνεχής επανάληψη των ελληνικών ταινιών της εποχής είναι ένα μέσο για την επαφή των νεότερων γενεών με ορισμένα από αυτά τα τραγούδια) και για το πώς η μόδα και οι τάσεις της εποχής καθιερώθηκαν σταδιακά σαν μουσική παράδοση.
Ως εξώφυλλο, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιεί στο μάθημα των Εικαστικών ή σε μαθήματα και σχολικά προγράμματα σχετικά με την ιστορία των γραφικών και εφαρμοσμένων τεχνών, των εντύπων και των μεθόδων αναπαραγωγής εικόνας. Οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν τη σύνθεση, τον τρόπο χρήσης των σχεδιαστικών και τυπογραφικών στοιχείων, την πρακτική επιλογή ενός χρώματος (μονοχρωμία), τη χρήση του ευρήματος «εξώφυλλο μέσα στο εξώφυλλο», καθώς και του ευρήματος της «ημιδιαφάνειας». Επίσης, θα μπορούσαν να αναζητήσουν και άλλα γραφιστικά δείγματα της εποχής, ενώ με αφορμή τα έντονα διακοσμημένα αρχικά γράμματα των λέξεων προτείνεται να γίνει μια αναδρομή στη χρήση διακοσμητικών πολύπλοκων αρχικών γραμμάτων σε βιβλία και έντυπα (από τις μικρογραφίες των βυζαντινών χειρογράφων έως σήμερα). Στη συνέχεια, τα παιδιά θα μπορούσαν να σχεδιάσουν πρωτότυπα εξώφυλλα χρησιμοποιώντας αρχιγράμματα σε δικά τους σχέδια και συνθέσεις.