Κατά τη διδασκαλία της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και της ιστορίας των ετών που ακολούθησαν, προτείνεται οι μαθητές να ασχοληθούν με τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στις προσπάθειες των Ελλήνων να συγκροτήσουν κράτος μετά την Επανάσταση. Οι μαθητές, αφού εντοπίσουν με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τις προσωπικότητες που διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στις εξελίξεις, χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα πρόσωπο (ο εκπαιδευτικός φροντίζει να επιλεγούν διαφορετικά πρόσωπα), συγγράφει σύντομο βιογραφικό του και εντοπίζει στο Διαδίκτυο αντιπροσωπευτική φωτογραφία του. Στο πλαίσιο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί η λιθογραφία στην οποία απεικονίζεται ο Ιωάννης Κωλέττης. Οι εργασίες των μαθητών εκτυπώνονται και τοποθετούνται σε ταμπλό στην αίθουσα διδασκαλίας, ώστε όλοι οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να τις μελετήσουν.