Ο διδάσκων μπορεί να χρησιμοποιήσει την εικόνα στο μάθημα της Ιστορίας, προβάλλοντάς την στην τάξη κατά τη διάρκεια της περιγραφής της τέχνης των ελληνιστικών και ρωμαϊκών χρόνων. Προτείνεται να παρουσιαστεί η εικόνα χωρίς τον τίτλο και να ζητηθεί από τους μαθητές να την περιγράψουν και να φανταστούν τι είδους σκηνή απεικονίζει, καθώς και ποια ήταν η χρήση της μαρμάρινης πλάκας (επιτύμβια στήλη). Προτείνεται, επίσης, το συγκεκριμένο έργο τέχνης να συγκριθεί με ένα αντίστοιχο, ως προς τη θεματολογία της κλασικής εποχής: οι μαθητές να κληθούν να παρατηρήσουν και να αντιληφθούν διαφορές ανάμεσα στην κλασική και την ελληνιστική τέχνη (τα γλυπτά της κλασικής εποχής είναι κομψότερα, αρμονικότερα, με επιμονή στη λεπτομέρεια, ενώ τα μεταγενέστερα γλυπτά είναι απλούστερα, πιο χονδροειδή).