Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους μελετώντας το απόσπασμα ενός διηγήματος σε περιοδικό που εκδόθηκε το 1865. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς για να αναζητήσουν οι μαθητές και άλλα διηγήματα ή μυθιστορήματα που στην αρχική τους εκδοχή δημοσιεύτηκαν σε εφημερίδες και περιοδικά της εποχής τους. Πιο συγκεκριμένα, οι εμπλεκόμενοι μαθητές θα κληθούν να εντοπίσουν διηγήματα και μυθιστορήματα που δημοσιεύτηκαν αρχικά σε συνέχειες με αποσπασματική μορφή. Στη συνέχεια, θα αναφέρουν τα ευρήματά τους σε μια παρουσίαση ή σε μια ψηφιακή αφήγηση προσπαθώντας να αναδείξουν ποια διαφορά έχει για τον αναγνώστη η μελέτη ενός λογοτεχνικού έργου σε αποσπάσματα από τη μελέτη του λογοτεχνικού έργου στην ολότητά του.