Η εικόνα δύναται να χρησιμοποιηθεί ως εποπτικό υλικό, με στόχο να διερευνήσουν οι μαθητές την εικόνα της γυναίκας-εκπαιδευτικού κατά τον 19ο αι. σε σύγκριση με τη σημερινή. Στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων ή των ερευνητικών εργασιών θα μπορούσε ο εκπαιδευτικός να αναθέσει ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, ώστε οι μαθητές να συγκρίνουν τη φωτογραφία με την εικόνα που παρουσιάζουν οι σύγχρονες γυναίκες-εκπαιδευτικοί και να διατυπώσουν σκέψεις και κρίσεις για την εικόνα της γυναίκας-εκπαιδευτικού σε συνάρτηση με τα ήθη και τις αντιλήψεις της εποχής στην οποία δρα.