Για τη διδακτική αξιοποίηση του αντικειμένου προτείνεται στον εκπαιδευτικό να το εντάξει σε δραστηριότητα ιστορικού γραμματισμού ως πηγή για τη συγκριτική μελέτη σκίτσων της εποχής στην οποία έζησε ο Γεώργιος Πωπ σε σχέση με τη σύγχρονη εποχή, με αντικείμενο μελέτης τη θεματολογία τους, τις σκοπιμότητες που υπηρετούν, το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Θα είχε επίσης ενδιαφέρον μια δραστηριότητα ιστορικού και οπτικού γραμματισμού με στόχο τη σύγκριση του συγκεκριμένου σκίτσου με τυχόν φωτογραφία του ίδιου προσώπου και συζήτηση για τα σημεία στα οποία δίνει έμφαση ο σκιτσογράφος στο πρόσωπο σε σχέση με τα ιστορικά συμφραζόμενά του.
Στο μάθημα της Γλώσσας ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το συγκεκριμένο σκίτσο αρχικά ως αφορμή για συζήτηση στην τάξη σχετικά με το ρόλο και τη λειτουργία της πολιτικής γελοιογραφίας τόσο σε παλιότερες εποχές όσο και στην εποχή μας. Στη συνέχεια σε δραστηριότητα γλωσσικού και οπτικού γραμματισμού η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό, προκειμένου οι μαθητές να περιγράψουν το σκίτσο, να μελετήσουν τα στοιχεία στα οποία δίνει έμφαση ο σκιτσογράφος και να αναδείξουν την πρόθεση του δημιουργού του.
Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί ως παράδειγμα γελοιογραφικού σκίτσου στο πλαίσιο δραστηριότητας σχετικής με την τεχνική της δημιουργίας σκίτσου προσώπου. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν και άλλες γελοιογραφίες, να παρατηρήσουν τη λιτότητα και την αμεσότητα των σχεδιαστικών στοιχείων και να επιχειρήσουν να δημιουργήσουν δικά τους σκίτσα με θέματα εμπνευσμένα από την επικαιρότητα.