Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί ως εποπτικό υλικό, προκειμένου οι μαθητές να παρατηρήσουν την εικόνα, να περιγράψουν τα χαρακτηριστικά της αισθητικής εμφάνισης της μουσικού, να συγκρίνουν εικόνες γυναικών με λαϊκή ενδυμασία της εποχής, να αναζητήσουν εικόνες ανδρών αστικής και λαϊκής τάξης και να συγκεντρώσουν το υλικό τους, δημιουργώντας κολάζ και προσθέτοντας λεζάντες. Παράλληλα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να καθοδηγήσει τους μαθητές στην επιλογή ιστορικών παραθεμάτων, με στόχο να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αστικής τάξης τον 19ο αι., να μελετήσουν τον ρόλο που διαδραμάτισε η ελληνόφωνη αστική τάξη της Κωνσταντινούπολης στην ανάπτυξη της μουσικής και να καταγράψουν τα συμπεράσματά τους. Παράλληλα, να συγκεντρώσουν πληροφορίες για την παρουσία και τη συμβολή των γυναικών στα καλλιτεχνικά δρώμενα.