Με αφορμή το μαθησιακό αντικείμενο οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του Σπύρου Λιναρδάτου, με στόχο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Επιπρόσθετα, ο εκπαιδευτικός θα μπορούσε να τους αναθέσει: α) να παρακολουθήσουν το 7ο επεισόδιο του ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ "Το χρονικό της Εθνικής Αντίστασης", το οποίο είναι αναρτημένο στο ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ και να συνθέσουν μία εργασία, στην οποία θα παρουσιάζουν τη δράση του Σπύρου Λιναρδάτου στην Εθνική Αντίσταση, β) να διαβάσουν το άρθρο του Σπύρου Λιναρδάτου "Μία εύθραστη πλειοψηφία", στο περιοδικό "ΑΝΤΙ" (τεύχος 7, 30/11/1974), το οποίο είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο και να αξιολογήσουν τα επιχειρήματα του αρθρογράφου, ως προς την εγκυρότητα, την ορθότητα και την αλήθεια, γ) να μελετήσουν τις απόψεις του Σπύρου Λιναρδάτου για τον Μεταξά, έτσι όπως αυτές διατυπώνονται στα βιβλία του και να τις σχολιάσουν, δ) να δουν στο ψηφιακό αρχείο της ΕΡΤ, από τη σειρά "Νεότερη ελληνική πολιτική ιστορία 1750-1940" το επεισόδιο "Η Δικτατορία της 4ης Αυγούστου" στο οποίο μιλάει το Σπύρος Λιναρδάτος και να συζητήσουν για την προσωπικότητα του Σπύρου Λιναρδάτου, έτσι όπως αυτή προκύπτει από όλες τις πηγές που έχουν στη διάθεσή τους.