Με αφορμή τη φωτογραφία του μαθησιακού αντικειμένου οι μαθητές αναζητούν πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του Κλέωνα Παράσχου, με στόχο να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Επιπρόσθετα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναθέσει στους μαθητές: α) να μελετήσουν το άρθρο του Κλέωνα Παράσχου για τον ποιητή Χατζόπουλο, στο περιοδικό "Νέα Εστία" (τόμος 28, τεύχος 332, 1940), το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Εργαστηρίου Ερευνών Νεοελληνικής Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, να εντοπίσουν τις αξιολογικές κρίσεις που εκφράζει ο Κλέων Παράσχος, να τις συγκρίνουν με άλλες αξιολογικές κρίσεις, οι οποίες ενδεχομένως έχουν γίνει, για τον Χατζόπουλο και στη συνέχεια να προσπαθήσουν να γράψουν μία κριτική για τον Χατζόπουλο, β) να σχολιάσουν το άρθρο του Παράσχου για τον συμβολισμό στο περιοδικό "Νέα Εστία" (τόμος 54, τεύχος 653, 1953), το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Εργαστηρίου Ερευνών Νεοελληνικής Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.