Ενδεικτικά και όσον αφορά τον τρόπο αξιοποίησης του μαθησιακού αυτού αντικειμένου, προτείνεται στον εκπαιδευτικό να το εντάξει στο πλαίσιο διερευνητικής δραστηριότητας οπτικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές παρατηρούν, περιγράφουν και ερμηνεύουν εκφράσεις, στάσεις και κινήσεις σωμάτων, πρόσωπα, συναισθήματα των προσώπων. Εξαιρετικό ενδιαφέρον θα είχε επίσης η προσπάθεια των μαθητών να κατανοήσουν και να σχολιάσουν τις λεζάντες που συνοδεύουν τις εικόνες, καθώς και την επιλογή του εκδότη να τοποθετήσει το συγκεκριμένο εικονογραφικό ζεύγος ανάμεσα στις σελίδες κωμικού μονόπρακτου του Τσέχοφ.
Ο εκπαιδευτικός μπορεί επίσης να αξιοποιήσει τις δύο εικόνες στο πλαίσιο διδασκαλίας της Αισθητικής Αγωγής προκειμένου να διδάξει την τεχνική της λιθογραφίας.