Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αφόρμηση για να γνωρίσουν οι μαθητές τη σάτιρα και τους τρόπους με τους οποίους προκαλείται το κωμικό στοιχείο. Αρχικά, οι μαθητές επισημαίνουν στο επίγραμμα τον επικοινωνιακό σκοπό του συγγραφέα και τα γλωσσικά στοιχεία με τα οποία επιτυγχάνεται. Στη συνέχεια εντοπίζουν τα χιουμοριστικά κειμενικά είδη και επιλέγουν σχετικά αποσπάσματα, για να επεξεργαστούν την έκφραση του κωμικού στοιχείου, τις τεχνικές πρόκλησης γέλιου, τη σχέση τους με τη γλώσσα και την κοινωνική λειτουργία που επιτελούν. Επιπρόσθετα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να εμπνευστούν από γεγονότα που συνέβησαν στο σχολείο ή στην τάξη τους και να επινοήσουν ένα λογοπαίγνιο, να αναφέρουν ένα ανέκδοτο, να παρουσιάσουν αυτοσχεδιάζοντας μια κωμική σκηνή ή να σχεδιάσουν μια γελοιογραφία.