Στον εκπαιδευτικό προτείνεται να αξιοποιήσει το κείμενο στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας εντάσσοντάς το ως πηγή σε δραστηριότητα στην οποία οι μαθητές διερευνούν τα χαρακτηριστικά και τους εκπροσώπους της Νέας Αθηναϊκής Σχολής.
Ο εκπαιδευτικός μπορεί επίσης κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας να εντάξει το κείμενο σε δραστηριότητα διερεύνησης των χαρακτηριστικών του κειμενικού τύπου της βιβλιοκρισίας και ιδιαίτερα της λογοτεχνικής κριτικής (περιεχόμενο, δομή, γλωσσικά και υφολογικά στοιχεία). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα παρουσίαζε η σύγκρισή του με βιβλιοκριτικές της εποχής μας.