Προτείνεται να αξιοποιηθεί, ώστε οι μαθητές να διερευνήσουν τη σχέση τέχνης και κράτους. Αξιοποιώντας τις πληροφορίες του κειμένου, μπορούν να προσδιορίσουν το πώς αντιλαμβάνεται ο λαός την Τέχνη, να επισημάνουν τα αίτια της απαξίωσής της και να σχολιάσουν την ευθύνη του κράτους στην καλλιέργεια των Καλών Τεχνών. Επίσης, μπορούν να μελετήσουν ιστορικές πηγές της περιόδου 1897-1906, προκειμένου να διαπιστώσουν την πολιτικοοικονομική κατάσταση της χώρας και να τη συσχετίσουν με την πολιτιστική κίνηση της εποχής. Ενδιαφέρον θα ήταν να εντοπίσουν τα Κρατικά Μουσεία, τις Πινακοθήκες, τα Κρατικά Θέατρα και τους πολιτιστικούς θεσμούς της εποχής και να κάνουν σύγκριση με τη σημερινή κατάσταση, ώστε να αναδείξουν τον ρόλο του κράτους στην υποστήριξη των καλλιτεχνών και της Τέχνης. Σε ένα ευρύτερο πλαίσιο προσέγγισης του θέματος, προτείνεται να διερευνηθούν οι συνθήκες οργάνωσης των θεατρικών παραστάσεων του 5ου αι. π.Χ. και να αναφερθούν οι κρατικές ενέργειες για τη διεξαγωγή τους.