Τα ποιήματα μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας σε δραστηριότητες σχετικές με τη διδασκαλία ποιητών και έργων της γενιάς του 1920. Ειδικότερα, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν μέσω συγκριτικής μελέτης των κειμένων του Σπύρου Παναγιωτόπουλου με ποιήματα άλλων ποιητών της ίδιας γενιάς, τη θεματολογία, τη μετρική μορφή, το λυρικό ύφος και τη σύνδεση των έργων με το ιστορικοκοινωνικό παρόν της εποχής δημιουργίας τους. Επίσης, μπορεί να επιχειρηθεί σύγκριση μεταξύ κειμένων διαφορετικού είδους (πεζογραφία – ποίηση) της ίδιας περιόδου για εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών. Τέλος, μέσω δραστηριοτήτων ενταγμένων στη δημιουργική γραφή οι μαθητές μπορούν, με αφορμή τα συγκεκριμένα ποιήματα, να εκφράσουν σε προφορικό και γραπτό λόγο τα συναισθήματα που τους προκαλούν ή να αποπειραθούν ατομικά ή ομαδοσυνεργατικά, τη σύνθεση ενός ποιήματος με παρόμοια χαρακτηριστικά.