Προτείνεται να αξιοποιηθεί, προκειμένου να τεθεί ο προβληματισμός σχετικά με τον τρόπο απόδοσης των παραστάσεων αρχαίου δράματος. Αρχικά οι μαθητές καλούνται να διακρίνουν στο κείμενο τις αξιολογικές κρίσεις του συγγραφέα και τα επιχειρήματα με τα οποία τις υποστηρίζει. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες αναλαμβάνουν να παρακολουθήσουν μία παράσταση αρχαίας τραγωδίας με κλασική σκηνοθετική αντίληψη και μία παράσταση με μοντέρνα προσέγγιση, ώστε να επισημάνουν τα κατά ποιόν μέρη της τραγωδίας και τις διαφορές τους. Στον δικτυακό τόπο του Εθνικού Θεάτρου αναζητούν θετικές και αρνητικές κριτικές για τις συγκεκριμένες παραστάσεις, συγκρίνουν τη σκηνοθεσία, την υποκριτική, τα χορικά και την ενδυματολογία, εντοπίζουν τους νεωτερισμούς και διατυπώνουν την κριτική τους σε ένα κείμενο που δημοσιεύεται στη σχολική εφημερίδα.