Οι μαθητές διερευνούν το πρότυπο της νέας γυναίκας στις αρχές του 20ου αιώνα, έτσι όπως παρουσιάζεται στους στίχους του μαθησιακού αντικειμένου. Επιπλέον, προτείνεται ο εκπαιδευτικός να αναθέσει στους μαθητές: α) να εξετάσουν πώς ο ποιητής χρησιμοποιεί τις λέξεις και να διακρίνουν αυτές που χρησιμοποιεί με την κυριολεκτική τους σημασία από αυτές που χρησιμοποιεί μεταφορικά, β) να συγκρίνουν το ποίημα του μαθησιακού αντικειμένου με το ποίημα του Τάσου Λειβαδίτη "Γυναίκες" (αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Κέντρου Πολιτισμού και Εκπαίδευσης) και να δημιουργήσουν μία σχετική εργασία εμβαθύνοντας στη θέση της γυναίκας στην Ελλάδα του 20ου αιώνα.