Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον διδάσκοντα στη διδασκαλία της οικονομικής ιστορίας της πρώτης βενιζελικής περιόδου (1910-1920) και του Μεσοπολέμου (1919-1939). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο ρόλος και οι επιλογές του Ι. Δροσόπουλου ως υπουργού οικονομικών (1926), αλλά και ως διοικητή της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας (1928), δηλαδή λίγο πριν την ελληνική οικονομική κρίση του 1930 που προέκυψε ως απόρροια της διεθνούς κρίσης (κραχ) του 1929. Οι πολλαπλές προκλήσεις των ελληνικών κυβερνήσεων μετά τη μικρασιατική καταστροφή (1922) και, ειδικότερα, το αίτημα για ταχεία εκβιομηχάνιση της χώρας, σε συνδυασμό με τα οξύτατα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα της περιόδου, καθιστούσαν τον ρόλο της Εθνικής Τράπεζας και των διοικήσεών της κεντρικό. Με στοχευμένες ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες ερευνητικού-ανακαλυπτικού τύπου ο διδάσκων μπορεί να ωθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες στη συγκέντρωση πληροφοριών και τη μελέτη της οικονομικής ιστορίας των δύο περιόδων, πριν και μετά τη μικρασιατική περιπέτεια, με αφορμή τον ρόλο του Ι. Δροσόπουλου. Το πλούσιο ιστορικό αρχείο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας αποτελεί μία ενδιαφέρουσα πρόταση για οργανωμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις, ξεναγήσεις και γνωριμία με το έργο της Τράπεζας διαχρονικά και, εν προκειμένω, του Ι. Δροσόπουλου. Η ανάδειξη των προβλημάτων της περιόδου του Μεσοπολέμου, ο προβληματισμός των μαθητών μέσα από τον κατευθυνόμενο διάλογο και η ιστορικοποίηση των όποιων επιλογών της Τράπεζας μπορούν να καλλιεργήσουν ιστορική συνείδηση, κριτική σκέψη και αξίες. Οι παραπάνω διδακτικές προτάσεις είναι σύμφωνες με το πνεύμα των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΑΠΣ) για το μάθημα της Ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον, η διαθεματικότητα μπορεί να λειτουργήσει στα πεδία της Τοπικής Ιστορίας (βλ. ενδεικτικά, συνοικία Κυψέλης Αθηνών), της Προφορικής Ιστορίας, της Κοινωνιολογίας, της Πολιτικής και Κοινωνικής Αγωγής, της Οικονομίας και των ΤΠΕ