Η εικόνα αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Λογοτεχνίας προκειμένου να γνωρίσουν οι μαθητές τον φιλόλογο και γλωσσολόγο Γ. Μιστριώτη και έτσι να ανακαλέσουν την εποχή του γλωσσικού μας διχασμού στις αρχές του 20ου αιώνα. Ο καθηγητής μπορεί, με αφορμή την εικόνα, να παρέχει στους μαθητές τις σχετικές πληροφορίες για το γλωσσικό μας ζήτημα, που ξεκίνησε την εποχή του Μιστριώτη και επιλύθηκε μετά τη Μεταπολίτευση. Κρίνεται σκόπιμο να γίνει μια αναδρομή στις γλωσσικές επιλογές των εκπροσώπων της Παλαιάς Αθηναϊκής Σχολής, στη συνέχεια στη γλώσσα της «Γενιάς του 1880» και στο έργο του Γ. Ψυχάρη, στα «Ευαγγελικά» και στα «Ορεστειακά», όπου τελικά ενεπλάκη ο Γ. Μιστριώτης. Είναι όμως δυνατό να δοθεί και η συνέχεια του γλωσσικού ζητήματος με σταθμούς: την ίδρυση του Εκπαιδευτικού Ομίλου, τη συγγραφή των αναγνωστικών του Δημοτικού στην ομιλουμένη καθώς και της «Νεοελληνικής Γραμματικής» του Τριανταφυλλίδη, τις εκπαιδευτικές Μεταρρυθμίσεις (1917, 1929, 1939, 1964) και τέλος την αναγνώριση της Δημοτικής ως επίσημης γλώσσας του κράτους το 1976. Στο τέλος, καλό είναι οι μαθητές να απαντήσουν σε ερωτήματα όπως: -Ποιοι ήταν κατά τη γνώμη τους οι λόγοι που τροφοδότησαν το γλωσσικό μας ζήτημα στα τέλη του 19ου αιώνα και τον 20 αιώνα; -Ποιες ήταν οι συνέπειες του γλωσσικού διχασμού, όπως αυτός εμφανίστηκε στα «Ευαγγελικά» και τα «Ορεστειακά»;