Η αγιογραφία μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση, προσκειμένου οι μαθητές, στο πλαίσιο διερευνητικής συνεργατικής δράσης, να συγκεντρώσουν στοιχεία για τον ζωγράφο Νικόλαο Καντούνη ή για την τέχνη της ζωγραφικής στα Επτάνησα κατά τον 18ο και 19ο αιώνα, με τις σημαντικές δυτικότροπες επιρροές. Σε συνδυασμό με τις γνώσεις τους από το μάθημα της Λογοτεχνίας, μπορούν να δημιουργήσουν μία πολυτροπική παρουσίαση με τα σημαντικότερα καλλιτεχνικά έργα της Επτανησιακής σχολής. Επίσης διαθεματικά, σε συσχετισμό με το μάθημα των Θρησκευτικών, να μελετήσουν εικόνες διαφορετικών καλλιτεχνικών ρευμάτων με το ίδιο θέμα και να καταγράψουν τον τρόπο με τον οποίο αποδίδεται σε αυτές η Ανάσταση. Να διατυπώσουν κρίσεις σχετικά με το κατά πόσον η εικαστική αποτύπωση προσεγγίζει ή απομακρύνεται από την αφήγηση του γεγονότος στα εκκλησιαστικά κείμενα. Τέλος, σε συσχετισμό με το μάθημα των Εικαστικών, να μελετήσουν την εικόνα συγκριτικά με άλλες της ανατολικής ή της δυτικής παράδοσης και να καταλήξουν σε συμπεράσματα κυρίως σε σχέση με τον τρόπο απόδοσης του γεγονότος (πρόσωπα, χώρος, προοπτική, χρώμα κ.λπ.).