Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης του Περιβάλλοντος, της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής αλλά και της Ιστορίας, ώστε να έρθουν σε επαφή οι μαθητές με τα επαγγέλματα και την εξέλιξή τους στο πέρασμα των χρόνων. Η φωτογραφία μπορεί να είναι η αφορμή για μια έρευνα και συζήτηση για το επάγγελμα του Βυρσοδέψη και του Μυλωνά τα οποία έφτασαν μέχρι τις μέρες μας. Συγκρίνοντας τον τρόπο λειτουργίας και τον εξοπλισμό του εργοστασίου, τότε και τώρα, θα ανακαλύψουμε τεράστιες διαφορές, με την σύγχρονη τεχνολογία να έχει τον πρώτο λόγο, στον εκσυγχρονισμό αυτών των επαγγελμάτων. Παράλληλα, μπορεί να συζητηθεί και το θέμα της κατασκευής των σκεπών, των υλικών και των τεχνικών που υπήρχαν τότε και τώρα. Συγκρίνοντας την εξέλιξη του εξοπλισμού του εργοστασίου με την εξέλιξη στην κατασκευή σκεπής, θα αναδυθεί ότι και οι δύο εκσυγχρονίστηκαν στο πέρασμα του χρόνου, με πολύ μεγαλύτερη εξέλιξη από την πλευρά του εξοπλισμού. Τέλος, αν υπάρχει η δυνατότητα, μπορεί να προγραμματιστεί μια εκπαιδευτική επίσκεψη σε κοντινό Βυρσοδεψείο ή αλευρόμυλο, οι οποίοι υπάρχουν διασκορπισμένοι σε πολλά μέρη του τόπου μας.