Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας, της Ιστορίας της Τέχνης, καθώς και σε ερευνητικές εργασίες ή σχολικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τους ξένους περιηγητές στην Ελλάδα και τη συνεισφορά τους στην αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος για την Ελλάδα και τις Ελληνικές αρχαιότητες κατά τον 18ο και 19ο αιώνα. Θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή, σε συνδυασμό και με άλλες εικονογραφήσεις και χαρακτικά αυτού του τύπου, για μια συζήτηση στην τάξη σχετικά με το ρόλο του σχεδίου, της ζωγραφικής και της χαρακτικής στη διάδοση της γνώσης και της πληροφορίας πριν την ανακάλυψη και εξέλιξη της φωτογραφίας. Στο μάθημα των Εικαστικών, οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν πληροφορίες για τις χαρακτικές και τυπογραφικές μεθόδους και την εξέλιξη τους. Επίσης, έχοντας ως πρότυπο φωτογραφίες από αρχαία αγάλματα και αρχιτεκτονικά μέλη (ή κατά την επίσκεψη τους σε κάποιο αρχαιολογικό μουσείο της περιοχής τους) προτείνεται να σχεδιάσουν οι ίδιοι (αρχικά με μολύβι και μετά με μαρκαδοράκι ή πενάκι) αντίστοιχες εικόνες, οι οποίες θα μπορούσαν στη συνέχεια να βιβλιοδετηθούν σε ένα λεύκωμα.