Οι μαθητές μπορούν να δημιουργήσουν ένα αρχείο για τους Έλληνες Ζωγράφους μετά την Άλωση (1450-1830), που θα περιλαμβάνει τα βιογραφικά τους στοιχεία αλλά και καταλόγους κάποιων χαρακτηριστικών έργων τους. Επίσης, μπορούν να μελετήσουν την τεχνοτροπία της εποχής, καθώς και τα πλέον συχνά θέματα των απεικονίσεων. Ειδικά για τις αγιογραφίες, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν την σπουδαιότητά τους στην Ορθόδοξη παράδοση αλλά και τη χριστιανική σημειολογία τους. Τέλος, σε αυτό το διδακτικό μοτίβο μπορεί να αξιοποιηθεί μαθησιακά και η περίοδος της Εικονομαχίας στο Βυζάντιο.