1. Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί στη μελέτη του ρεύματος του νεορομαντισμού στην ελληνική ποίηση, εκπρόσωπος του οποίου ήταν η Μαρία Πολυδούρη. Οι μαθητές μελετώντας ποιήματα της (π.χ. Γιατί μ’ αγάπησες), προσπαθούν να εντοπίσουν τα χαρακτηριστικά του νεορομαντισμού στην ποίησή της. Αναζητούν επίσης, τα ιστορικά γεγονότα και τις πολιτικοκοινωνικές συνθήκες, κάτω από τις οποίες διαμορφώθηκε το ρεύμα του νεορομαντισμού στους ποιητές που έγραψαν από το 1910 έως το 1930. 2. Με αφορμή την εικόνα, οι μαθητές διερευνούν τη ζωή της Μ. Πολυδούρη, τον τρόπο γραφής, τα χαρακτηριστικά της ποίησής και τις επιρροές της, βρίσκουν ποιήματα της και ετοιμάζουν μια παρουσίαση - αφιέρωμα στην ποιήτρια. Μπορούν να βρουν και να ενσωματώσουν στην παρουσίαση ποιήματα της Πολυδούρη που έχουν μελοποιηθεί.