ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας ως αφορμή διερεύνησης και συγκέντρωσης πληροφοριών για τη ζωή, την προσωπικότητα, το έργο και την προσφορά του Κωνσταντίνου Κανάρη κατά τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα αλλά και μετά την απελευθέρωση. Οι μαθητές μπορούν να εργαστούν στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής μάθησης, να συγκεντρώσουν πληροφορίες για την ζωή και το έργο του Κανάρη και άλλων μπουρλοτιέρηδων, να συζητήσουν για την δράση και την προσφορά τους στον Αγώνα και να αντιληφθούν την σημασία των ηγετικών μορφών στις κρίσιμες συγκυρίες και καταστάσεις. Επιπλέον, στο προαναφερόμενο πλαίσιο μπορούν να συζητήσουν την προσφορά των νησιών στην υπόθεση της εθνική παλιγγενεσίας. Στο μάθημα των Εικαστικών, μπορούν να εστιάσουν στην τέχνη της χαρακτικής και να μελετήσουν διαφορετικές τεχνικές και μέσα αντλώντας παράλληλα έμπνευση για την δημιουργία των δικών τους εικαστικών έργων εμπνεόμενοι από θεμελιώδεις αξίες που ενέπνευσαν τον Κωνσταντίνο Κανάρη (ελευθερία, δημοκρατία, δικαιοσύνη κλπ.). Στο πλαίσιο της διαθεματικότητας οι προαναφερόμενες έννοιες μπορούν να συζητηθούν και στο μάθημα των Πολιτικής και Κοινωνικής Αγωγής όπου επίσης μπορεί να συζητηθεί η σημασία της καθιέρωσης του συντάγματος.