Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως εποπτικό υλικό στο πλαίσιο άμεσης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας, για να γνωρίσουν οι μαθητές το κειμενικό είδος της συγγραφής προλογικού σημειώματος σε βιβλίο. Εναλλακτικά το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές του γυμνασίου με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, στο πλαίσιο διερευνητικής μάθησης, στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας ή σε project στην Ευέλικτη Ζώνη και στις Ερευνητικές Εργασίες στο Γυμνάσιο προκειμένου να διερευνηθούν θέματα που αφορούν τη συγκριτική μελέτη των κειμένων αυτού του είδους στη σύγχρονη εποχή σε σχέση με την εποχή που έχει εκδοθεί το τεύχος του περιοδικού. Θα μπορούσαν να διερευνηθούν και να εντοπιστούν από τους μαθητές και των δυο βαθμίδων (σε διαφορετικό επίπεδο εμβάθυνσης) τα χαρακτηριστικά που διέπουν αυτό το κειμενικό είδος.
Επιπλέον το κείμενο αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί και για τη μελέτη από τους μαθητές του γλωσσικού ζητήματος που ταλάνιζε εκείνη την εποχή τους φιλολογικούς κύκλους και με εύστοχο και διακριτικό τρόπο θίγει ο συγγραφέας του κειμένου.