Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς ως πηγή πληροφορίας στο μάθημα της Ιστορίας ώστε να γνωρίσουν οι μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου βασικές πληροφορίες για τη ζωή και το έργο ενός σημαντικού εκπροσώπου της προεπαναστατικής περιόδου του 1821. Επιπλέον, το εν λόγω μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει θέμα Σχεδίου Εργασίας στην Ευέλικτη Ζώνη, όπου οι μαθητές με άνεση χρόνου και στο πλαίσιο της συνεργατικής μάθησης μπορούν να διευρύνουν το πεδίο της μελέτης τους και να αναδείξουν λεπτομέρειες για τη συμβολή και προσφορά του στην προετοιμασία του αγώνα της ανεξαρτησίας των Ελλήνων και να μελετήσουν συστηματικά ένα συγκεκριμένο έργο του (λ.χ. τον Θούριο).