Το μαθησιακό αντικείμενο- ξυλογραφία, μπορεί να απευθυνθεί στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε δραστηριότητες γνωστικής μαθητείας ή σε ερευνητικές εργασίες, σχετικά τόσο με την επανάσταση του 1821 όσο και με την τύχη του μετέπειτα νεοσύστατου ελληνικού κράτους. Ειδικότερα μπορεί να διερευνηθεί η συμβολή του Γεώργιου Δυοβουνιώτη στις μάχες στην Αράχωβα και στην Πέτρα αλλά ειδικά στην νικητήρια μάχη των Βασιλικών (26 Αυγούστου 1821), όπου και αρίστευσε και κατέκτησε το αξίωμα του Στρατηγού. Επίσης μέσα από τα αξιώματα που κατέκτησε μετά μπορούν οι μαθητές σταδιακά να διερευνήσουν την αντίστοιχη σταδιοδρομία άλλων αγωνιστών του 21' όπως και την όλη πολιτειακή εξέλιξη της Ελλάδος μέχρι και τον Γεώργιο τον Α'. Μέσα από την εικόνα που αντικρίζει κατευθείαν τον θεατή οι μαθητές μπορούν να προσπαθήσουν να διερευνήσουν και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα του και ιδιαίτερα το αγωνιστικό του πνεύμα.Το κοντινό πλάνο εμφανίζει τον αγωνιστή ως οικείο άνθρωπο και δημιουργεί την συμπάθεια και την ανάγκη να εμπλακεί συναισθητικά μαζί του ο θεατής. Ειδικότερα στο μάθημα της Ιστορίας δραστηριότητες και πρότζεκτ μπορούν να εμπλέξουν την εξέλιξη και σταδιοδρομία του Δυοβουνιώτη τόσο στο στρατό όσο και στην πολιτική.