Η συγκεκριμένη εικόνα μπορεί να αποτελέσει αφορμή για αναζήτηση στοιχείων βιομηχανικής ανάπτυξης στην περιοχή όπου ζουν οι μαθητές. Θα μπορούσε να εκπονηθεί σχετικό σχέδιο εργασίας, όπου οι μαθητικές ομάδες διερευνούν τα αίτια που οδήγησαν σε βιομηχανική ανάπτυξη και στη συνέχεια σε παρακμή. Τα παιδιά προσπαθούν να φανταστούν το συγκρότημα κατά την περίοδο της ακμής του (πολύβουο, ζωντανό, με ένταση) και να το αντιπαραβάλλουν με το σήμερα (εγκατάλειψη, παρακμή, αδιαφορία, κ.ά.). Προσπαθούν να βρουν και να προτείνουν πιθανούς τρόπους επανάχρησής του. Στο μάθημα της Τεχνολογίας τα παιδιά προσπαθούν ομαδικά ή ατομικά να κατασκευάσουν σχετικές μακέτες, τις οποίες μπορούν να εκθέσουν στο σχολείο τους.