Σε μικρούς μαθητές προτείνεται η προσεκτική παρατήρηση της εικόνας και η περιγραφή των προσωπων, της στάσης του σώματός τους, των συναισθημάτων από τα οποία φαίνονται να διακατέχονται κλπ. Στη συνέχεια οι μαθητές καλούνται να ανακαλύψουν το γεγονός της ζωής του Ιησού με το οποίο συνδέεται το απόσπασμα της εικόνας. Αν τα βοηθητικά στοιχεία δεν είναι επαρκή, ο εκπαιδευτικός μπορεί να προβάλλει ολόκληρη την εικόνα της Αναστάσεως. Σε μαθητές μεγαλύτερης ηλικίας θα ήταν χρήσιμο να γίνει συγκριτική μελέτη αγιογραφιών με την ίδια θεματολογία, όπου οι μαθητές θα διαπίστωναν πως οι αναπαραστάσεις με θέμα την «Εις Αδου Κάθοδον» (βυζαντινή παράδοση) σταδιακά αλλάζουν και παρουσιάζουν το θέμα της Ανάστασης ως την θριαμβευτική έξοδο του Ιησού από τον τάφο σε πλήρη δόξα. Αυτό το γεγονός μπορούν να το συνδέσουν με την μετακίνηση πολλών Κρητών καλλιτεχνών στα Επτάνησα και την υιοθέτηση από μέρους τους στοιχείων της δυτικής τέχνης.