Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με τη Βυζαντινή εικονογραφία, να επισημάνουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της και να ασκηθούν στην ανάγνωση των εικόνων και στον τρόπο απόδοσης τιμής σ` αυτές. Επιπρόσθετα, χρήση του είναι δυνατόν να γίνει και στο γνωστικό αντικείμενο των εικαστικών με στόχο την ανάπτυξη της ικανότητας των μαθητών να διακρίνουν τις διάφορες τεχνοτροπίες στη ζωγραφική, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αγιογραφιών και να αναγνωρίζουν την αξία της τέχνης ως σημαντικής και απαραίτητης ανθρώπινης εμπειρίας.