Προτείνεται η διδακτική αξιοποίηση στο μάθημα της Γλώσσας, της Μελέτης περιβάλλοντος, των Μαθηματικών και της Αισθητικής Αγωγής. Οι μαθητές στο πλαίσιο διαθεματικής εργασίας μπορούν να εργαστούν και να βρουν πληροφορίες για τα επαγγέλματα, να κάνουν διάκριση σε παλιά και νέα και να κατατάξουν σε αυτά το επάγγελμα του μυλωνά. Να ενσωματώσουν σε μια παρουσίαση φωτογραφίες, κείμενο, βίντεο και να φτιάξουν λεζάντες. Επιπλέον, μπορούν να κατηγοριοποιήσουν επαγγέλματα βιομηχανικής και μη βιομηχανικής ανάπτυξης. Να γράψουν ένα άρθρο για τη συμβολή της βιομηχανίας στα νησιά του Αιγαίου και να το δημοσιεύσουν στην ιστοσελίδα του σχολείου τους. Να δημιουργήσουν προβλήματα μαθηματικών με τον τόνο ή τα κιλά (ποσότητα) αλευριού ή σιταριού. Τέλος, μπορούν να ζωγραφίσουν κυλινδρόμυλους και τα προϊόντα που παράγονται από αυτόν. Ο/η εκπαιδευτικός χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες και τους συμβουλεύει όποτε χρειαστεί.