Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που μελετούν τα παραδοσιακά επαγγέλματα ή / και τη σχέση τους με την ελληνική οικονομία του 20ου αιώνα. Παράλληλα, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια του γνωστικού αντικειμένου της αισθητικής αγωγής σε σχέδια εργασίας που μελετούν τη φωτογραφική αποτύπωση παλιών/παραδοσιακών εργοστασίων, βιοτεχνιών, βιομηχανιών. Αξιοποιώντας, τη διδακτική προσέγγιση της γνωστικής μαθητείας, οι μαθητές θα μπορούσαν να φωτογραφίσουν ανάλογα κτίρια. Όλες ή κάποιες από τις παραπάνω θα μπορούσαν να ενταχθούν σε ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας του οποίου τα αποτελέσματα θα εκφράζονται μέσα από την ψηφιακή αφήγηση, με τη δημιουργία video ή παρουσιάσεων.